کتابدونی

کتابایی که خوندیم رو اینجا مختصر می کنیم و در موردش حرف می زنیم

کتابدونی

کتابایی که خوندیم رو اینجا مختصر می کنیم و در موردش حرف می زنیم

کتابدونی
ما ها نه نویسنده ایم و نه منتقد ادبی ولی به چیزهایی که می خونیم فکر می کنیم و در موردش حرف می زنیم. لذا نوشته های این وبلاگ لزوما درست نیست اما نتیجه فکرهای ماست. برداشت از مطالب آزاد اما با مسئولیت شرعی و حقوقی خواننده مطالب (نه نویسنده) است.
طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۱ ب.ظ

وصال در فراق

بنام خداوند همه مهر مهرورز


کتاب " وصال در فراق" به قلم سید حسین حسینی در قالب مذهبی .





یک پیوند معنوی با ساحت قدس مهدوی .





من این کتاب رو خیلی دوست دارم . تو این کتاب سعی شده در قالب ادعیه ای که در ارتباط با امام زمان عجل الله تعلی فرجه الشریف داریم ، رابطه فرد داعی که خودمون باشیم رو با امام قوی تر کنه و در واقع یه پیوند قوی عاطفی بین ما و امام زمانمون بر قرار کنه . در ضمن این کار نکاتی در رابطه با زندگی معمولی خودمون و جاهایی که حقیقتاَ محتاجیم به حضرت هستیم رو یادآور بشه و اهمیت ارتباط دائم و همیشگی با ایشون رو حتی جدا از اداب و رسوم معمول مثل خوندن ادعیه و نماز و .... بهمون متذکر بشه و بگه هیچ آدابی و ترتیبی مجو / هرچه می خواهد دل تنگت بگو ... همچنین در این کتاب به توضیح و تفسی و معنی همون ادعیه وارده هم پرداخته شده ...



J از من بپرسید :::  واقعا جای اینجور کتاب ها تو زندگی هامون خیلی خالیه .... لازم می دونم همین الان از استاد عزیزم حاج آقای حسینی (نویسنده کتاب) واقعا تشکر کنم که باب جدیدی تو زندگی من باز کرد . ... یه نگاه جدید و نزدیک و صمیمی با امامی که از هرکس به من نزدیک تر و بر من مهربان تره ...... نگاهی که امام رو از دور دست ها و آسمون ها بیاره نزدیکتر و تبدیل کنه به یک پدر حاضر همیشگی که هر لحظه می تونی باهاش باشی .....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۷
الهه بدریکوهی

نظرات (۱)

۱۴ تیر ۹۸ ، ۱۲:۵۲ احسان بدریکوهی
سلام 
بده بخونیم کتاب رو، ببینیم استاد شما چطور مینویسه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی