کتابدونی

کتابایی که خوندیم رو اینجا مختصر می کنیم و در موردش حرف می زنیم

کتابدونی

کتابایی که خوندیم رو اینجا مختصر می کنیم و در موردش حرف می زنیم

کتابدونی
ما ها نه نویسنده ایم و نه منتقد ادبی ولی به چیزهایی که می خونیم فکر می کنیم و در موردش حرف می زنیم. لذا نوشته های این وبلاگ لزوما درست نیست اما نتیجه فکرهای ماست. برداشت از مطالب آزاد اما با مسئولیت شرعی و حقوقی خواننده مطالب (نه نویسنده) است.
طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۵ ب.ظ

دنی موشه

به نام خداوند مهر و دوستی

نویسنده : تورنتون دبلیو. برجیس مترجم : سعیدا زندیان



 یک روز صبح دنی موشه ناراحت و غمگین کنار برکه نشسته بود وبه دم کوتاهش فکر می کرد که چرا من هم مثل بقیه ی موش ها دم بلند و زیبا ندارم . فردا دنی موشه به سوی خانه ی قورباغه ی پیر رفت و به او گفت چرا من هم مثل بقیه ی موش ها دم دراز و قشنگی ندارم .

  قورباغه ی پیر گفت دنی موشه تو شانس آوردی که دم کوتاه داری وگرنه به سادگی نمی توانستی از دست روباه قرمزه یا هوتی جغده در بروی .  فردای اون روز دنی موشه در برف ها بازی می کرد یک هو صدای روباه قرمزه را شنید که یک جایی کمین کرده بود اما نمی توانست تشخیص بدهد از کجا این صدا می آید و همان موقع روباه قرمزه به دنی موشه حمله کرد اما دنی بدو فرار ... شب همان روز که دنی موشه داشت بدون حواس جمعی بازی می کرد هوتی جغده او را با پنجه های بی رحمش  گرفت و برد هوتی جغد ه از کنار گذرکاه نسترن رد می شد  ، دنی موشه یاد دوستش پیتر خرگوشه افتاد و همان مو قع شروع به ضربه زدن به هوتی جغده کرد که آزاد شود و شد وبه داخل گذرگاه نسترن افتاد همان موقع پیتر خرگوشه دنی را می بیند و با هم تا آخر به خوبی و خوشی زندگی کردند .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۷
پرهام آذرکیش

نظرات (۳)

۱۹ تیر ۹۸ ، ۰۸:۴۲ احسان بدریکوهی
سلام
منم با پیشنهاد خانم دکتر موافقم. آخر هر کتابی، یه پی نوشت بذار و نتیجه گیری از کتاب رو هم بنویس. خیلی خوب میشه
سلام عزیزم خلاصه شیرنت را خواندم و لذت بردم. نتیجه گیری از کتاب را هم لطفا بگذار. 
عالی است 
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی