کتابدونی

کتابایی که خوندیم رو اینجا مختصر می کنیم و در موردش حرف می زنیم

کتابدونی

کتابایی که خوندیم رو اینجا مختصر می کنیم و در موردش حرف می زنیم

کتابدونی
ما ها نه نویسنده ایم و نه منتقد ادبی ولی به چیزهایی که می خونیم فکر می کنیم و در موردش حرف می زنیم. لذا نوشته های این وبلاگ لزوما درست نیست اما نتیجه فکرهای ماست. برداشت از مطالب آزاد اما با مسئولیت شرعی و حقوقی خواننده مطالب (نه نویسنده) است.
طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۰۸ ب.ظ

تیمی هالو 3 ، دوباره به هم رسیدیم

به نام خداوند مهر و دوستی

نام کتاب :  تیمی هالو 3  ، دوباره به هم رسیدیم

نویسنده : استفن پاستیس مترجم :  پژمان واسعی

سلام من تیمی هالو هستم . مرا از مدرسه اخراج کردند. یک روز که به خانه برگشتم دیدم که مرا به مدرسه باز گرداندند یعنی ثبتنامم کردند.

مادرم را میدیدم که خیلی خوش حال بودکه مرا به مدرسه استخدام کردند . من مجبور بودم از فردا به مدرسه بروم ... مارا برای تفریح به اردو ی

مانکی چاک بردند. آنجل یکی  از هم کلاسی هایم به من یک پرونده داد . این پرونده درباره ی قرارداد شگفت انگیز بود . یک روز رولو این قرارداد شگفت انگیز را پیدا کرد ... ما از اردو برگشتیم . من به خرس قطبیم تامی مرخسی دادم یعنی کارگاه آژانسم اخراجش کردم و به

جاش رولو را همکارم کردم .   اگر داستان های قبلی مرا خوانده باشید می فهمید که چرا مرا از مدرسه اخراج کردند .

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۶
پرهام آذرکیش

نظرات (۱)

۲۶ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۲۱ هیوا جعفری

بامزه و قشنگ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی