کتابدونی

کتابایی که خوندیم رو اینجا مختصر می کنیم و در موردش حرف می زنیم

کتابدونی

کتابایی که خوندیم رو اینجا مختصر می کنیم و در موردش حرف می زنیم

کتابدونی
ما ها نه نویسنده ایم و نه منتقد ادبی ولی به چیزهایی که می خونیم فکر می کنیم و در موردش حرف می زنیم. لذا نوشته های این وبلاگ لزوما درست نیست اما نتیجه فکرهای ماست. برداشت از مطالب آزاد اما با مسئولیت شرعی و حقوقی خواننده مطالب (نه نویسنده) است.
طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۷ ق.ظ

تیمی هالو 1

به نام خداوند مهر و دوستی 

کتاب «تیمی هالو 1» نوشته «استفن پاستیس» ترجمه «پژمان واسعی»


تیمی هالو


تیمی هالو پسری است که  خیلی از خودش تعریف  می­کند . او به مدرسه علاقه  ای ندارد و به جای اینکه درس بخواند  آژانس کاراگاهی دارد . دوست های مدرسه اش چیز هایی که گم کرده بودند را به او می­گویند تا پیداش کند . 

او یک خرس قطبی دارد که خیلی تنبل است .     خرس قطبی اش را دستیار خودش کرده  تا در کار ها به او کمک کند . اما انگار نه انگار خرس تنبل فقط می خوره و می خوابه ، واما  مامانش که برایش قصه نمی خواند و اگر هم بخواهد قصه بخواند باید خود تیمی برایشان قصه بنویسد و تصویر هایش را بکشد . تیمی قارقارک وسیله ی اینور اونیور رفتن خودش بود .مادرش به تیمی قارقارک علاقه ی زیادی داشت  ، یک شب تیمی قارقارک گم می شود . تیمی  یک هم کلاسی داشت که بغل آژانس او یک ساعت فروشی داشت و اسم خودش آاِکِ کِ بود که خودش می گفت مخففه کورینا کورینا می شود . تیمی به آاِکِ کِ شک کرده بود که شاید او تیمی قارقارک را دزدیده است و برای همین مخفیانه رفت تا ببیند او تیمی قارقارک را دزدیده است . رفت تو تیمی قارقارک را دید تا آمد آن را بر دارد یک چیز عجیب آن را ناپدید کرد . بعد تیمی برگشت به خانه  مادر تا او را دید  سرش غر زد چرا تیمی قارقارک نیست تیمی الکی به مادرش گفت به یکی برای نمایش دادمش مادرش گفت چندروز دیگر پس می دهند تیمی گفت یک هفته بعد ...

 یکی از دوست هایش رولو توکاس که خیلی اهل درس بود گفت تو معلم تمرینی نداری رولو گفت چرا تیمی گفت اسمش چیه رولو گفت آاِکِ کِ! بعد تیمی فهمیدکه تیمی قارقارک را همان  آاِکِ کِ برداشته است و نمایش را اجرا کردند و قاقارک هم به خانه برگردانده شد.


----------------

پی نوشت: هم این متن و هم متن های قبلی آقا پرهام، از خلاصه برداری، تا تایپ، همه رو خودش انجام می ده که در این سن فوق العاده است. مخصوصا که سرعت تایپ بالایی داره و می تونه حرفه ای تایپ کنه. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۷
پرهام آذرکیش

نظرات (۱)

۰۸ تیر ۹۸ ، ۱۰:۴۶ .ارباستان
سلام به کوچکترین عضو کتابدونی!
خوش اومدی عزیزم. بهت افتخار میکنم پسر دوست داشتنی و کتاب خون :) خیلی قشنگ نوشتی. منم دلم میخواد این کتاب رو بخونم.
پاسخ:
هر وقت پیشمان آمدید این کتاب را بهتان می دهم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی