کتابدونی

کتابایی که خوندیم رو اینجا مختصر می کنیم و در موردش حرف می زنیم

کتابدونی

کتابایی که خوندیم رو اینجا مختصر می کنیم و در موردش حرف می زنیم

کتابدونی
ما ها نه نویسنده ایم و نه منتقد ادبی ولی به چیزهایی که می خونیم فکر می کنیم و در موردش حرف می زنیم. لذا نوشته های این وبلاگ لزوما درست نیست اما نتیجه فکرهای ماست. برداشت از مطالب آزاد اما با مسئولیت شرعی و حقوقی خواننده مطالب (نه نویسنده) است.
طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۴۸ ب.ظ

تمنای وصال

به نام بخشنده ی بزرگ

کتاب " تمنای وصال " در قالب ادبی به قلم سیدغلامرضا حسینی .





کتاب " تمنای وصال " کتابیس در قالب نثر و نظم در کنار هم . مضمون این کتاب نجواهای عارفانه بلکه عاشقانه ایست با امام زمان (عج) ...




در این کتاب از انسان آخر الزمان و ویژگی های دوران غیبت و زمینه سازی ظهور صحبت شده و چگونگی تربیت شیعیان برای دوران غیبت و دعا برای فرج نیز بصورت ادبی بیان شده . لازمه ی نیاز بشر در جوامع امروزی به ظهور و حکومت عدل الهی و ویژگیهای منتظران و همچنین نجواها و مناجاتهایی عاشقانه – عارفانه در این کتاب ذکر شده است .

Jاز من بپرسید :  کتاب تمنای وصال با حدود 70 صفحه در قطع جیبی پر از نوشته های ادبی عارفانه در کنار اشعار زیبایی از شاعران خوش نام است که به حال معنوی این نوشتار می افزاید . به نظرم اگه یه وقت دلتنگ بودی و خواستی خیلی دلبرانه با امامت حرف بزنی می تونی از این کتاب استفاده کنی .



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۶
الهه بدریکوهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی