کتابدونی

کتابایی که خوندیم رو اینجا مختصر می کنیم و در موردش حرف می زنیم

کتابدونی

کتابایی که خوندیم رو اینجا مختصر می کنیم و در موردش حرف می زنیم

کتابدونی
ما ها نه نویسنده ایم و نه منتقد ادبی ولی به چیزهایی که می خونیم فکر می کنیم و در موردش حرف می زنیم. لذا نوشته های این وبلاگ لزوما درست نیست اما نتیجه فکرهای ماست. برداشت از مطالب آزاد اما با مسئولیت شرعی و حقوقی خواننده مطالب (نه نویسنده) است.
طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۵ ب.ظ

مدیر مدرسه


بسم الله الرحمن الرحیم

کتاب مدیر مدرسه نوشته جلال آل احمد


داستان یه معلم که بعد از گذشت کلی سال تدریس تصمیم میگیره مدیر بشه اونم مدیر یه مدرسه دور و بدون امکانات حالا چرا ؟ چون دوست داره یکم از همه چیز فاصله بگیره چون وضعیت جامعه اون چیزی نیست که خودش میخواد و توی همون مدرسه هم تمام کارها رو واگذار میکنه به ناظم مدرسه و...

شاید جلال آل احمد میخواست با این داستان وضعیت نابسامان جامعه زمان خودش نشون بده ولی احساس میکنم هیچ هیجان یا فراز فرود جالبی از این کتاب نگرفتم، انتظار من چیزی فراتر از داستان و نویسنده بود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۰
نسترن سعیدی فرد

نظرات (۴)

۱۹ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۵۱ در مسیر شدن
من جلال رو دوس دارم
شخصیتش رو
و قلم تند و تیزش رو
علم و آگاهیش نسبت به زمانه اش
بصیرت و بینشش
تلاشش و کاراش توی حزب توده و نظرات خاص خودش و مخالفتهای درستش
و ....
کتاب غرب زدگی جلال از برخی جهات جلو تر از کتاب توسعه و مبانی تمدن غرب شهید آوینیه. با اینکه 30 سال زودتر هم نوشته شده!
و ما ادراک جلال؟
پاسخ:
سلام
ممنون از اینکه نظرتون درباره جلال آل احمد نوشتین :)
اما اگه منطورتون از این معرفی اینه که آقای آل احمد رو درست نشناختم که حتما همینطوره چون فقط دو کتاب از ایشون خوندم و البته کتاب خسی در میقاتشون بسیار مورد توجم قرار گرفت 
و اما اگه منظورتون معرفی کتاب غرب زدگی ایشون
و کتاب تو سعه و مبانی تمدن شهید آوینیه و مقایسه این دو، بله حتما مطالعه میکنم ممنون از پیشنهاداتتون
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۱:۱۲ نسترن سعیدی فرد
معنی که در کاربردن این لغت مدنظرتون بود متوجه شده بودم ، دلم میخواست معنی لغویشم بدونم :)
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۵:۳۰ احسان بدریکوهی
سلام
همون تطابق اه! یعنی بفهمیم که مثلا کتابی که نفر اول 100% دوست داره، نفر دوم چقدر دوست خواهد داشت یا بر عکس.
معنیش رو که آخرش نوشته بودم :)
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۱:۲۲ احسان بدریکوهی
سلام
نه میشد لایکش کرد نه دیسلایک باید حتما کامنت میذاشتم.
هنوز خسی در میقات رو بهم ندادید ها !! حواسم هست. بعد از عارفانه ها اون رو ازتون میگیرم بعدش این رو.
به این فرآیند میگن کالیبراسیون! :) تطابق نظراتمون در مورد کتاب های مختلف
پاسخ:
سلام
منم همین مشکل داشتم
خسی در میقات یادم نبود وگرنه میاوردم براتون، ولی برای این کتاب بنظرم وقت نزارین حالا باز اگه بخواین چشم میارم
رفتم معنیشو تو ویکی پدیا خوندم فکر کنم تخصصی رشته خودتون باشه :))
(واسنجی[۱] یا کالیبراسیون مطابقت با استاندارد را تعیین می‌کند. کالیبراسیون اندازه‌گیری و تعیین صحت وسیله اندازه‌گیری در مطابقت با مرجع تایید شده می‌باشد.)
حالا سوال اینجا پیش میاد واحد اندازگیری من با استاندارها میخونه یا نه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی